get high and forget everything for a day

-
bästa kvällen på läneg igår, gjorde allt från att få glädje tårar till vinsten i hockey till att gråta av skratt i hej babareba(stavning?!)
blivit korv med bröd - cheeck!!! HAHA
men hockeyn var det mest spännande jag nånsin sett, altså alvarligt, jag hade självmordstanke där i slutet.. haha ja, jag och emma stod kvar tills matchen var slut och sjöng nationalsången med glädje tårar, hahaha feeling assso!
slocknade väll typ vid 6 halv 7. hehehe
men nu är jag forever alone, så jag tänkte nog dra mig in i tha dusch och gå ut på en liten promenix, eller? skulle nog vara för bra för  att vara sant.;)
imorgon blir det förmodligen laxå med emmsan och kolla på fotboll.




Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback