NYÅRSAFTON








börjar om bloggen, med ett nytt och fräsht år!


Sjukt vilken bra Nyårsafton jag har haft med världens mest underbaraste personer. Kan ju berätta lite grann.
Tre rätters hemma med familjen + Isac Lucas Johan Och Helena. Bussen till stan som vi inte visste när den skulle gå, slutade med att jag rädda hela situationen och sprang som en jädra galning och stoppade den, Haha ;)
Säger bara, synd om mig som hade converse hela kvällen och frös till is...
Fyverkeriet med emmsan johänny och eve. När det var slut så gick vi hem till johanna och firade med pommac och hela grejset. Alla var på topphumör och det var guld!
Nu taggar vi 2012 som bara den, fyfan vad detta år ska bli bra, bättre år än ALLA andra, promise yooou

Vill tacka alla för detta året. Puss på er mina vänner♥



Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback